Oživitev tržnic - LAS Za mesto in vas
NAMEN IN CILJI PROJEKTA:
Cilji projekta so bili:
-
Nakup stojnic je omogočil prodajo večjemu številu lokalnih pridelovalcev/ponudnikov domačih pridelkov/izdelkov,
-
Krepitev zavesti prebivalcev o dodani vrednosti domačih pridelkov in izdelkov,
-
Izboljšanje znanja o pomenu lokalno pridelane hrane,
-
Posledično projekt povečuje število zaposlenih v dejavnosti pridelovanja hrane,
-
Zagotavljanje bolj kakovostnega življenja ponudnikov in kupcev,
-
Povečanje števila obiskovalcev na prostoru tržnic, gradnja identitete kraja,
-
Organizacija raznovrstnih dogodkov in prireditev na tem prostoru,
-
Spodbujanje sodelovanja med deležniki na prostoru tržnic.
Aktivnosti:
-
Nakup stojnic in njihova umestitev na izbrane lokacije po posameznih občinah.
Rezultati:
-
Izboljšanje podpornega okolja in dvig usposobljenosti za trženje, podjetništvo in zaposlitev,
-
Oživljanje vaških jeder z razvojem infrastrukture in programskih vsebin.
Posledično je ponudba domačih izdelkov v prostoru omejena. S povečanjem števila stojnic v vseh šestih občinah naekrat je prišlo do povečanja ponudbe in ponujanja izdelkov ne le v domači, temveč tudi v partnerskih občinah. S povečanjem ponudbe na tržnicah se je povečalo število obiskovalcev, kar je bilo izhodišče za organizacijo dogodkov in prireditev ter njihovo večjo obiskanost.
Z nakupom stojnic so v vseh občinah zaživela območja tržnic, saj je več ponudnikov dobilo možnost prodaje. Z večanjem ponudbe domačih pridelovalcev se je začela večati zavest prebivalcev o večji dodani vrednosti domačih pridelkov in izdelkov v primerjavi z izdelki multinacionalk. Stojnice v Medvodah so zasnovane v obliki prodajnih omar, ki so namenjene enkratni ali dolgotrajni prodaji pridelkov in izdelkov lokalnih pridelovalcev na tržnici v Medvodah in drugih najbolj obiskanih lokacijah po občini. Za izdelavo 10 stojnic za prodajo na tržnici za potrebe Občine Medvode je bilo izbrano podjetje Lesarstvo Žaže d.o.o..
S povečano ponudbo na tržnicah se je povečalo število obiskovalcev na prostoru tržnic, ki so navadno umeščene v center kraja. S tem so kraji začeli graditi svojo identiteto, večje število obiskovalcev pa je tudi osnova za organizacijo dogodkov in prireditev na teh prostorih.
Spletna stran Evropske komisije, namenjene EKSRP: http://ec.europa.eu/agriculture/rural-development-2014-2020/index_sl.htm
Spletna stran PRP https://www.program-podezelja.si/sl/
Vodilni partner: Občina Medvode