Od Jakoba do Jakoba
BLAGOVNA ZNAMKA »OD JAKOBA DO JAKOBA«
Javni zavod Sotočje Medvode je v sodelovanju s Kmetijsko zadrugo Medvode konec leta 2015 začel z oblikovanjem svoje, medvoške blagovne znamke »Od Jakoba do Jakoba«. Ime znamke ima več pomenov, saj se navezuje na enega najbolj znanih Slovencev, ki je hkrati nekakšen zavetnik občine Medvode. To je Jakob Aljaž, ki je bil rojen tu, v Zavrhu pod Šmarno goro. Poleg njegove rojstne hiše medvoško občino geografsko definirata dve cerkvi svetega Jakoba na obronkih občine: ena na vrhu, v Polhograjskih Dolomitih, druga pa na polju, v Hrašah.
Cilj blagovne znamke "Od Jakoba do Jakoba" je v povezovanju kvalitetnih domačih pridelkov, izdelkov in storitev pod enim imenom. Želimo, da bi bilo to ime širše prepoznavno in bi v njem ljudje zaznali dodano vrednost v zagotavljanju kvalitete.
V znamko želimo povezati domače pridelovalce oziroma njihove izdelke in pridelke (mleko, jogurte, sir, meso, sezonsko zelenjavo itn.), domače proizvajalce (izdelke iz lesa, kovine, umetne mase, umetniške izdelke itn.) ter ponudnike različnih storitev (prenočišča, gostinske storitve itn.).
V blagovni znamki bodo sodelovali že uveljavljeni pridelovalci (Kmetije Mis, Malenšek, Jeraj, Pr' Črnet itn.) ter ponudniki storitev (med drugim tri medvoške Gostilne »Slovenija«: Gostilna Mihovec, Gostilna Belšak in Gostilna Dobnikar). Možnost vključitve v blagovno znamko bodo dobili tudi ostali ponudniki kakovostnih domačih pridelkov ali izdelkov.
Zavedamo se, da je v sodobnem tržnem gospodarstvu dobra in prepoznavna blagovna znamka resnično pomembna, saj spodbuja prepoznavnost, prehiteva konkurenco, ustvarja reference, vestno izpolnjuje obljube in pričakovanja uporabnikov ter ohranja čustven stik s stranko.
Izdelki in pridelki pod imenom "Od Jakoba do Jakoba" se bodo prodajali v prodajalnah Kmetijske zadruge Medvode, v Turistično informacijskem centru Medvode in na medvoški tržnici. Hkrati bodo služili kot izvirna protokolarna darila pri obiskih medvoških delegacij doma in v tujini.
Glavni cilj vzpostavitve nove blagovne znamke je uporabnikom približati njeno ime, da bi prepoznali najboljše z medvoškega sotočja.